viernes, 25 de diciembre de 2009

Intervenció de síntesi

A l'última classe de Gestió de la Informació i TIC, el nostre professor, Jordi Simón, ens va proposar de fer una sintesí sobre el blog.
En un primer moment vaig quedar-me una mica bloquejada, ja que estava rebent molta informació desconeguda en un moment, però amb el temps i amb l'ajuda, quan es necessitava, de les companyes em va començar a agradar més l'assignatura, vaig trobar l'interès que al prinicipi no l'hi vaig veure.
Gràcies a l'assignatura de Gestió de la Informació i TIC, hem pogut treballar temes desconeguts per mi i per les meves companyes, dins de l'informàtica dirigida per els/les futurs/es mestres. També ha estat una bona eina per poder unir en un mateix lloc les assignatures que hem estat treballant al llarg del semestre.

Tal i com va dir en Jordi, teníem que destacar dues pràctiques realitzades al blog, de les quals estiguéssim satisfetes.

En el meu cas la primera pràctica de la que estic conforma i m'ha agradat realitzar-la ha estat la pràctica del Movie Maker.
He pogut fer un video sobre un tema que m'agrada des de que era petita, que és el bàsquet. Vaig disfrutar grabant a les noies de l'IES Mart Dot, i a l'hora d'utilitzar el programa va ser una mica estressant, ja que era la primera vegada que utilitzava aquest programa, però estic molt satisfeta del treball realitzat encara que hagués estat moltes hores davant de l'ordinador. Aquesta pràctica amb Movie Maker, com moltes altres, em servirà per tal de que els meus futurs alumnes tinguin un bon record de la seva etapa d'edudcació infantil.


La segona pràctica ha estat utilitzar els diversos programes com slidshare, slideboom, scribd, cmap Tools...els quals no els conieixia i m'han resultat molt útils a l'hora de treballar amb el blog i aquests també durant la carrera, possiblement alguns els hauré d'utilitzar per fer presentacions de mapes conceptuals entre d'altres...

Definitivament abans de començar tenia por per si no m'en sortia amb el blog, però finalment m'he adonat que si he estat capaç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario